Thursday, October 25, 2012

Veckan

Vad har jag pysslat med i veckan då?
I fredags hoppade jag i poolen på en fest i Bel Air! :) Fear not, alla hade redan gått hem och jag var ensam i poolen! Skön avslutning på en stressig vecka!
På ett födelsedagskalas i lördags lekte jag lady in red! Härligt med en fest med "normala" människor utan det ytliga Hollywood glammet, som blir rätt tröttsamt.
Så fick jag hem min Green Lantern kostym till Halloween, som såklart inte alls såg ut som på bilden! :( Så nu kikar jag på andra alternativ.
Oooooooch, sista midterm för den här omgången avklarat! Jehooo! Så nu sitter jag och gör inget en stund, utan stress eller ångest! Projekt och essays får vänta, idag är en avslappningens dag har jag bestämt! :)

Halloween helgen blir inte som tänkt för mig, men förhoppningsvis blir det bra ändå!

No comments:

Post a Comment